midsummer in sweden

Och det slår mig att vi nog måste komma hem till midsommar. Jag har haft många bra, en med Lina och mamma i Linköping som var underbar, en i en stuga vid en sjö som var perfekt (Bothe, jag saknar dig), men Jonnas midsommar 2010 var verkligen något extra. Så himla fin. Började med lekar och strålande sol, slutade med att bästa vän + pojkvän spydde ut sina inälvor vid hemgång. Vackra, vackra minnen.


Feedback
Postat av: Jonna

Åh! Jag kollade på bilderna häromdagen. Haha, minns bilden när vi hoppade, bakifrån? haha, min enorma röv ur påsen? Jisses!

2010-10-19 @ 16:14:44
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: bothe

underbara vackra cim!

kul att sma lasa din blogg lite da och da, se vad du har for dig! Hoppas vi ses snart igen, dock i ett varmt svealand :)

saknar dig Min van! puss o kram

2010-10-24 @ 08:32:13

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0