lace dress with a twist

Den andra födelsedagspresenten från Farid. Jag dör. Tack gud för att Shopnastygal finns, deras small-strl är som sydd efter min kropp. Den här klänningen sitter tight på alla de rätta ställena, samtidigt som jag både kan andas, äta trerätters och dansa i den. Har aldrig någonsin känt mig så snygg i en klänning. Vill aldrig ta av mig den, haha. Trodde jag skulle störa mig på de markerade axlarna, men det gjorde jag inte. Perfekt längd är den också. Jag är kär. Matchade den med lite busigt rakt hår, träklackar och sotade ögon.

Typ 80$ hos shopnastygal.com.

// I have never felt this stunning in a dress. Thx babe for the best anniversary gift ever, I never wanna take it off.


Feedback
Postat av: Jonna

Amen gud. Okej. Hej.

2010-10-03 @ 14:14:54
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Haha, puss gris. Jag ÄLSKAR den. Älska, älska. Ohälsosamt.

2010-10-03 @ 20:55:26

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0