glitter / workman

Hej hjärtan.

Jag är en ganska tung internetshoppare, köper väldigt sällan kläder i butiker. Därför blir jag redigt förbannad när grejer inte funkar när man beställer online. Victoria's Secret fuckade upp min order, dom skickade fel vara. Asos är nu en vecka sen med ett paket jag beställde för tre veckor sen, inte okej. Så fort det kommer skickar jag tillbaks det. VS hade i alla fall grym kundservice, jag sa hur förbannad jag var, dom skickar nu min korrekta order med express utan extra kostnad, får den i övermorrn. Dessutom sätter dom in 18 dollar på mitt konto för shippingen jag betalade för den felaktiga ordern. Det visar i alla fall att dom bryr sig om att ställa saker till rätta.

Ett företag som aldrig gör fel är Forever 21. Eftersom jag nu ligger 75 dollar plus i oktober månad (pga varor som jag fått och sen skickat tillbaks), så hade jag råd att beställa lite från dom. Ungefär 380 spänn för det nedan. Nagellacken slängde jag in eftersom man får fri shipping över 50 dollar. Slutgiltiga hamnade på 53$.

Kommer matcha kjolen med croppad tshirt, kofta och klackar. Glitter och tyll är ju inte direkt min grej egentligen, men blandat med min lite rockigare stil tror jag det blir grymt. Skorna kommer funka till allt i min garderob. Behövde verkligen ett par vardagsskor med klack.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0