fail harder

Det ösregnar i San Francisco. Farid trodde jag duschade när han vaknade i morse. Sen blev han jättedeprimerad och låg och grät i typ en timme. Eftersom det alltid är han som går ut med hunden på morgonen. HAHA. Fast jag måste laga frukost, sååå. Det blir typ jämnt, kan vi säga.

Har svinmycket att göra idag. Redigerade klart min 30-sekunders-låt igår, det blev Hyperballad med Björk, den instrumentella versionen. Otroligt vacker när Robyn gör den, det kan ni leta efter på Youtube. Det sämsta jag sett Robyn göra såg jag igår, förresten, en live cover på "Sleeping with a broken heart". Den låten var nog faktiskt för avancerad för henne.

Hursomhelst. Vi gymmade igen igår, jag har träningsvärk som vanligt. Varför är det så mycket jobbigare att göra situps på en pilatesboll än på marken? Är det för att man håller balansen samtidigt eller? Sjukt jobbigt.

Är lite nervös inför nästa vecka. Allt måste klaffa. Samtidigt vet jag att man i reklam måste leva efter vad som står på Wieden / Kennedys vägg (en av de bästa reklambyråerna i världen) - Fail Harder. Man måste leva efter det. Misslyckas du inte så har du inte försökt tillräckligt mycket. Folk som alltid glider igenom är mellanmjölken. Medans de bästa och de sämsta idéerna.. där har du folk som vågar misslyckas. Som inte spelar säkert. Jag vill aldrig spela säkert.

Nu ska jag fortsätta.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0