ad in progress - spicy cuisine at made-up restaurant Flame

Det här är en idé jag förkastade för två veckor sen. Nu besökte jag den igen eftersom jag måste skicka in ads till rektorn. Och ta mig fan, när jag sitter och jobbar på det så upptäcker jag - "det finns ju nånting här". Det var länge sen jag hade så kul i Illustrator. Fast det var ett par svettiga sekunder där när jag googlade population och bad till Gud att de jävla indierna inte var större än Kina. Haha.

Vad tycker ni? Det enda som behövs nu är en tag. Stressar inte för mycket med det, men om ni har nåt förslag, kör hårt. Det är alltså en ad för en påhittad restaurang. Jag valde kinesisk, stark mat som inriktning. Har redan lines till flera ads till, så hoppas ni gillar den. Loggan har jag gjort själv, så ursäkta dess fulhet. Jag är ingen grafisk designer.

EDIT: Har lagt till en tillfällig tag.


Feedback
Postat av: jenna

jag gillar den. vet inte om det är relevant eller inte men kineser brukar väl inte göra så stark mat? inget dom är speciellt kända för iaf?

2010-10-18 @ 03:43:01
Postat av: Cim

Haha, jo mongo. Det beror ju såklart på vilken provins man snackar om, men Kina har absolut mycket stark mat. Framförallt använder dom mycket röd chili. Tror du fastnat på Kina-restauranger i Sverige, som alltid smakar typ.. ingenting.

2010-10-18 @ 04:23:42
Postat av: Cim

För att besvara din fråga bättre kanske - just det här är en kinesisk restaurang som fokuserar på stark kinesisk mat. Hade jag haft en tag hade det varit klarare.

2010-10-18 @ 04:26:22
Postat av: robbah

jag tycker DEN ÄR LÄCKER! Vet bara inte hur skönt "There's a reason China's" elin klingar

2010-10-18 @ 14:56:58
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Cim

Men helvete. Så säger man ju? Så säger jag hela tiden. There's a reason she's, there's a reason he's. Men det låter fett iof konstigt om jag skriver "There is a reason China is the most populated".. Fast nej. Så säger man fan. Eller vadå, There is a reason for China being the most populated.. Mjeh.

2010-10-18 @ 19:40:35
Postat av: Elin

Jag älskar detta! :) men var är mittenkinesens arm? gillar taggen också. jag tycker du ska skriva ut det "there is a reason china is..", testa om det ser snyggt ut! puss!

2010-10-20 @ 09:51:08
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: robbah

haha :) det kanske inte är så farligt. värre att skriva typ "There's a reason China's economy..." o blanda (is)-s med possesiva s. Men testa vilken som e snyggast bara! There's a reason why kanske...

2010-10-20 @ 12:35:04
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Cim

Jamen There's a reason China's economy är ju FEL. Men There's a reason China's the most populated är ju INTE fel. Mongo.



Elin, jag tycker "There is a reason China is the most" låter bajs, så jävla stakigt. Fan. Synd att min copylärare suger, annars kunde jag ha tagit in det här till honom.

2010-10-20 @ 18:23:19
Postat av: robbah

gud va spännande det här är.



Allt beror väl EGENTLIGEN på vad du vill betona?



det FINNS? det finns en ANLEDNING? det finns en ANLEDNING varför KINA...



tycker nog "There's a REASON (why) CHINA is the most populated" e bäst.

2010-10-21 @ 14:51:56
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0