a well kept secret

Eeeeeh. Upptäckte i och för sig det här för typ en månad sen, men har glömt att blogga om det. Så.. eeeeeeh. Är ni medvetna om hur jävla snygga kläder Victorias Secret har? Jag hade på riktigt ingen aning. Hemsidan ser ganska B ut, men gick in för ett tag sen för att kika på modellerna, och herrejesus så mycket snygga grejer. Främst tröjor och ytterkläder. Otroliga rabatter också, nu har dom 20 % off på tröjor, jackor och skor. Dessutom är VS den enda online-shopen jag känner till där man kan köra stackable coupons. Upp till tre kuponger trycker man in på varje köp.

Alltså. Den blå med bollarna, den rosa tröjan med skimmer, shearling-jackan. JAG DÖR SÅ SJUKT FINT. Hade jag varit rik hade jag köpt ALLT nedan, utan tvekan. Hade jag haft en sämre pojkvän hade jag inte köpt nånting. Men eftersom jag fick 100$ av Farid i random present häromdagen så utökades min oktoberbudget och jag hade råd med ett plagg av dessa. Jag tror att det mycket väl kan bli årets köp, precis som mina bruna stövlar från Nine West var 2009. Vilket tror ni? Och vad hade ni köpt? Priserna ligger mellan 40$-200$. Jag kan säga så mycket att Shopnastygal fått en värdig konkurrent.

Förövrigt. Dollarn är nere på 6.67. Prisa Gud.


Feedback
Postat av: Nathalie

Den rosa skimrande!

2010-10-18 @ 10:19:42
URL: http://imdrivingfastnow.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0