worship that? never.

Och jag ställde mig på löpbandet och sprang bort den här dagen.

Imorrn blir det friska tag. Jag och Carrie ska ha workshop med bara massa idéer studsande omkring rummet, jag ska inte röra nåt överhuvudtaget som drar ned mitt humör. Bara positiv energi imorrn. Funderar på att bjuda in fler, det vore kul att sitta ett helt gäng och jobba. Senare på kvällen blir det drinkar ute nånstans.

Puss hjärtan. Här nedan är en av mina favoritversioner av kinetic typography, det finns överallt på youtube om ni börjar leta. Tänkte sätta ihop en sån här i Flash så fort jag har tid. Det här är en av mina favoritmonologer, från en av mina favoritskådespelare, från en av mina favoritfilmer. Rytmen är perfekt, jag älskar typsnittet, allt är bara jättebra.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0