website again, draft draft draft

Och jag fortsätter designa:

Leker också runt med textur i bakgrunden, men det får ni se när jag kommer närmre en lösning.

Idag älskar jag er verkligen. Hade åtta nya kommentarer när jag loggade in, utspridda över olika inlägg. Att få höra att jag inspirerar, och att det gång på gång är tjejer som säger det, betyder mer än vad ni möjligtvis kan förstå. Ni taggar mig också, till att fortsätta, till att gnälla (ännu) mindre och jobba (ännu) hårdare.

Och Åberg, mitt hjärta. Jag saknar dig och ditt skratt och dina hemmafester. Tack snälla du för att du tar dig tid att skriva, det påminner mig om att Värmdö gjort en rätt sak i sitt liv som kommun och det var att fostra dig. Vi kommer aldrig tappa varann, jag lovar. Och det påminner mig också om de utspridda stjärnorna jag saknar: Bothe, Theresa, Mia, Felix, Niclas, Fanny, Stuart, för att nämna några. PUSS på er.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0