updates

Hej hjärtan.

Förlåt. Den här helgen är galen pluggmässigt. Igår satt jag hemma själv medan Farid var ute och drack gin med våra kompisar. INTE så kul, men Flash äter mitt liv just nu. Pratade i typ en timme med Johanna också, en gammal Berghs-klasskamrat som nu befinner sig i LA. Sjukt trevligt. Man glömmer lätt av att kontakta varann, och så när man väl pratar är det bara så skönt att känna "det är okej, jag är inte ensam i det här". Otroligt fina saker har hon gjort också, inspirerande. Ska visa er sen om jag får tillåtelse från henne.

Utöver skolan som dödar oss så har nu även internet lagt av i hela vårt complex hemma. Så störigt, sitter på Sugar Café och surfar nu. Har kommit långt med många grejer. Vill visa er allt, men känner att det här inlägget suger och sen så kommer jag förmodligen inte ha internet igen förräns imorrn. Så om jag är frånvarande, FÖRLÅT.

Vi hörs snart igen.

Puss!

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0