update

Hej gänget.

Alltså, att gå n på Aftonbladet och läsa nyheter gör en fan lite dummare i huvudet för varje gång. Folk från Lyxfällan gapar "vi blev behandlade som efterblivna". Men ni ÄR ju efterblivna. Är det nån som tvekar på det? Skita i att betala räkningar på ett halvår när man bor i hus och har barn. Ungarna borde ju tas ifrån er, jävla idioter.

Och så Zlatan. Zlatan, Zlatan. Så trött på att läsa om Zlatan. Kan inte Sverige bara sluta skriva om honom? Folk måste ju sluta bry sig snart.

Och så USA. Nu var det ju val igår, Kalifornien fick en ny guvernör. Det här är det sjukaste jag hört, förövrigt, Arnold har ju suttit nu i två mandatperioder. Då kan han tydligen inte sitta längre, även om han vill, även om folket vill. Man får inte sitta längre än två perioder. Har man alltså blivit omvald en gång så måste man sen stiga ner nästa gång. Där kan vi snacka efterblivet. Blir en snubbe omvald så är det väl tydligen för att han gör ett bra jobb, eller? Och sen får han inte sitta mer. Jag frågade Carrie vad som händer om folket vill att han ska sitta längre, hon svarade "det har aldrig hänt". Haha, USA alltså. Jaja, tydligen ska den här Brown vara något att ha. Han är i alla fall demokrat, så det är ju ett steg i rätt riktning.

Synd på Obama, men jag är inte förvånad. Det finns inte många amerikaner som prisar hans insats, direkt, i alla fall inte här i SF. Visste ni att San Francisco är kraftigt republikanskt? Det var en av grejerna som förvånade oss mest när vi kom ner hit. Här som det ska vara så jäkla liberalt. Icke.

Skitsamma. Var bara tvungen att skriva nåt, blev irriterad när jag gick in på min egen blogg och såg att sopan som äger den inte uppdaterar oftare. Vi hörs snart igen.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0