short

Bra dag.

Väldigt bra dag. Läste ett långt, fint mail från Elin, sprang löpband tills maskinen gick sönder, fick en korv av Farid till middag (alltså en med ketchup och senap, inte snopp eller bajs), lekte med hunden, designade hemsida i många timmar, insåg sen att jag är på slutspurten med Skinny Cow, prell-bokade middag med fina svenska kompisar innan vi dansar till Robyn nästa vecka, och nu ska jag dricka ett glas rött vin.

Det här har varit den mest produktiva helgen på hela terminen. Jag mår bra.

Och ett annat mail påminde mig om att jag skriver alldeles för sällan om en viss person. Jag försöker undvika att tänka på henne, för så fort jag gör det blir jag blödig och börjar sakna och det är för jobbigt nu när det är så långt kvar tills vi ses. Men jag är så glad att jag har henne, hon har alltid min rygg, jag har alltid hennes och jag är så jäkla glad att vi fick vårt första utomlandsäventyr tillsammans i somras. Nästa gång kör vi ensamma, alternativt med karlarna, och då jävlar ska vi vända valfritt semesterparadis upp och ner. Jenna, jag älskar dig, du är min bästa vän, du är den vackraste och starkaste jag vet. PUSS på dig och din fisande hund. Jag längtar tills vi kan sitta i nån soffa med Robban och prata sex igen.

Vin var det, ja.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0