playing around with a friends sketches

Jag har ingen aning om hur jag fick så många kreativa vänner. Ingen av oss gick en kreativ utbildning. Och ändå står vi här fem år senare, ritar, målar, inspirerar (förhoppningsvis).

Jonna inspirerar mig. Ofta med hennes foton, alltid med hennes skisser. Jag älskar sättet hon ritar på. Det är verkligen som en blank canvas för någon som mig. Jag ser alltid oändliga möjligheter i det hon gör. Nu pysslar hon med ett projekt för en hemsida, och har än så länge bara påbörjat jobbet, men jag kunde inte låta bli att gå in och pilla lite. Sketcherna är alltså Jonnas, sen har jag färgat kläderna och lagt till hattarna i Photoshop. Tog 20 min ungefär. Sjukt kul, bra mycket roligare än läxan jag borde ha gjort under den här tiden.

Puss gris, du är fin.


Feedback
Postat av: Jonna

Tack för tipset med photoshop älskling! Ska sätta igång och leka med skisserna genast så syster min blir glad!! Puss!

2010-11-10 @ 21:51:31
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0