photoshopping in progress

Jag har en idé för Trojan Condoms. Eller jag hade en ursprunglig idé, som växt och utvecklats med hjälp av Bryan. Det här är alltså idén som han säger kan göra mig berömd. Inte för att jag tror honom, men det är mysigt att han säger så. Jag ska förklara allt senare, men för nu så får ni lita på mig - ett öga är relevant för en ad som säljer kondomer.

Ursprungliga bilden överst. Det här har tagit cirka fyra timmar att photoshoppa. Är ju inte klar än, men jag märker att jag börjat jobba fortare än förut, det känns skönt. Nu har jag huvudvärk, är lätt illamående och mitt skrivbord är fullt med bilder på olika sorters herpes. Fy fan, undrar vad jag kommer drömma om inatt.

Det är bara screenshots, så ursäkta den dåliga kvalitén.

Puss.


Feedback
Postat av: Lucke

Var med i dagens blogg om du vill :P

2010-11-18 @ 09:59:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Maja

ghaa fränt!

2010-11-18 @ 10:02:49
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det bara jag som stör mig på det där närmaste ögonbrynshåret vilket man bara vill ta en pincett och slita bort?

2010-11-19 @ 00:59:16
Postat av: Cim

Hahahaha, ja det är nog BARA du. Tror resten är fokuserade på ögat med herpes.

2010-11-19 @ 04:03:24

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0