creatives

Jag tänkte blogga lite om en idé jag hade. Men luften gick ur mig. Totalt. Och samtidigt förklarar Farid för mig att vi faktiskt går i skolan för det här, vi spenderar all vår tid med det här, vi är utbildade till att förstå. Och jag vet ju att jag inte förstod innan. Men det är ändå sjukt att det krävs en utbildning för att visa nåt som är så självklart.

Så vi väntar lite med idén. Kanske får jag lust nån annan gång. Hela den här dagen gick åt helvete. Gick inte till min lektion. Åt lunch vid 5. Och nu ska vi gymma, tre timmar för sent.

....... suck.

MEN. Det här nedan. Inlägget nedan, alltså. Jag tycker att det blev väldigt, väldigt fint. Ni ser ju Miu Miu-svalorna, och så droppklänningen som är en direct copy färgmässigt av vad Rihanna hade på sig i videon till "Only Girl in the World". Och ros-kjolen som är en version av en American Apparel-tröja. Sjukt kul var det att måla kläder. Och det tog väldigt kort tid. Och jag är stolt. För att det blev så fint, och levande.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0