cheap red wine / first draft

Just precis nu dricker jag iskaffe som babe köpte på promenad med jycken. Jag lyssnar på Kings of Leon och sneglar ibland upp på världens sexigaste 28-åring. Sneglar också ner på jycken, som ligger och sover bredvid mig. Jobbar med det här i Illustrator:

 

Jag kommer snart få extremt bråttom till skolan. Slänga på mig kläder, borsta tänderna, försöka se ut som en människa och sen springa ut genom dörren, där jag kommer krocka med fem tusen pers som kör segerparad genom stan. Jo, SF Giants vann nämligen World Series i baseball häromdagen. För första gången nånsin. Folk är så glada att det smittar av sig på oss, som kan absolut noll om baseball.

Hursomhelst. En helt vanlig onsdagsförmiddag.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0