aqua at asos

Asos har tagit in ett nytt märke som heter Aqua. Helt otroliga klänningar. Alltså, det bästa jag sett på väldigt länge. Så cleant, så current, så sexigt, så väldigt, väldigt bra. Här är ett urval. Den första kommer hänga i min garderob inom en snar framtid. Den är nästan för sexig, men eftersom jag är lättviktare på bröstfronten så tror jag att det kan bli okej. Bättre än okej. Nu handlar det bara om att bestämma sig mellan svart, vit eller röd. Avgudar det flyttbara axelbandet också. Vilken jävla klänning. Jag menar, hej nyår? Vilken färg, människor? Hjälp mig nu.

(Annars är min favorit den sista, orange ull. Alltså, klänning från framsidan, topp och kjol från baksidan. GENIALISKT. Älskar sånt där. Tyvärr är den dubbelt så dyr som den första klänningen, så där var valet lätt.)


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0