work

Hej gänget.

Hur mår ni? Jag mår bra. Det är så varmt här att jag svettats bort minst tolv kilo idag. Så nu är jag en liten afrikansk pojke med blont hår. Neeeej, det är jag inte.

Inspirerade folk på lektionen idag. Tio minuter hade jag på mig. Drog över så pass att läraren började vinka frenetiskt, haha. Men det var kul. Jag visade lite videos, berättade att jag fått sparken fem gånger och körde en övning som förhoppningsvis fick dom att se sin kreativa process ur en annan synvinkel.

Förresten, chefen från Systembolaget på Vasagatan ringde mig i förrgår. Han gav mig exakta tider när jag kommer jobba. Frågade honom om jag kunde se detta som ett muntligt avtal, och han sa ja, så nu är det klart. Under sommaren finner ni mig på Vasagatan i stan. Det kommer bli hur bra som helst. Butiken är extremt liten, dom är bara två stycken under dagarna på somrarna. Det är ett av få Systembolag där trafiken går ner under somrarna, tydligen ligger det i ett kontorslandsskap, så alla är på semester. Han sa att den större delen av kunderna är turister. Fan vad bra, tänkte jag, får jag uppehålla engelskan. Plus att turister alltid är trevligast.

Mina tider kommer vara antingen 8-14 eller 14-20. I juli kommer jag ha vissa pass där jag kör 8-20, inga problem då jag gjort det förut vid Ringen. Dessutom är det grymt bra betalt. Hoppas bara att just dom dagarna inte ligger när Alex kommer. Men det löser vi då.

Jag är förväntansfull! Älskar Systemet. Och det kommer bli en kul omställning, att gå från Nacka som är en av de största butikerna, till en pytteliten mitt i stan. Det bästa av allt - jag är två stationer från Medis (jobbet ligger typ vid T-Centralen). Så efter klockan åtta i sommar hittar ni mig på Snaps. Förhoppningsvis med Farid, Alex, Viktor och Jonna.

Puss.

Feedback
Postat av: Jenna

Okej. Men då skiter jag i att sitta på snaps med dig. Du är ändå en tönt så det är inte som att jag bryr mig. Tönt.

2010-05-06 @ 02:06:38
Postat av: Cim

Hahaha. Jag glömde bort dig! Det har aldrig hänt förut. Du är min bästis.

2010-05-06 @ 02:09:14
Postat av: Jenna

Jahaaaaaa du glömde bort mig. Var det bara det? Jamen dåså. Det där räddade inte situationen ditt cp.

2010-05-06 @ 12:41:41
Postat av: viktor

Hahaha! TRÅKIGT, JENNA. Men jag kan sitta på Snaps med dig.



Cim: hysteriskt kul att du tycker dig behöva förklara var Vasagatan ligger och omgivningen därikring på ungefär åtta ställen.



Jävla bra bolag för övrigt; dom har DAB och det är alltid folktomt.

2010-05-06 @ 13:22:32
Postat av: Cim

Alla bor faktiskt inte i Stockholm ditt lilla mongo. Typ Farid vet väl fan inte vart Vasagatan ligger. Fan vad bra, folktomt är fint.



Jenna, du kan slå mig om tre veckor.

2010-05-06 @ 22:37:04

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0