wermdo

Hej hjärtan.

Jag är hemma nu. Chris gör sallad. Mamma grillar. Hunden är blöt från dopp i sjön, efter en helvetesresa har jag äntligen honom och Farid hos mig. Igår stod jag och grät en skvätt på 5th Avenue i ett stekhett New York, idag är jag hemma och allt känns precis som det ska. Det blev inte nån mer shopping, men det var bara bra för min ekonomi. Kan säga såhär ändå, det var extremt nära att vi inte kom hem överhuvudtaget. Tre extra dagar i ett New York med 30+ och Memorial Day Sale är väl en dröm för de flesta, men alltså.. den där staden tär på en, bara efter ett par dagar. Den är SÅ jäkla intensiv. De finaste stunderna spenderades i små klänningar på uteserveringar, ätandes cheesecake och drickandes öl tillsammans med världens snyggaste iranie.

Berättar mer imorrn missar, måste verkligen få vila en stund. Äta mat och dricka vin. Men vi hörs imorrn med tusen bilder. PUSS.

Feedback
Postat av: Elin

Välkommen hem vackra!

2010-05-31 @ 19:37:20
URL: http://www.elinelin.tumblr.com
Postat av: emil

ja, välkomna hem!

jag drömde för övrigt i natt att jag kom till er i usa, men du var borta nånstans så det var bara jag och farid som gick runt i staden. sen började han grina okontrollerat av oklar anledning. och det var graffitimålningar på varenda hus i hela SF.



sen drömde jag att jag hade en trekant med två tjejer.



har ännu inte bestämt mig för vilken dröm som var bäst.

2010-05-31 @ 21:14:27
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Hahaha. Det är mycket graffiti i SF, så det kanske var en sanndröm. Hoppas vi kan undvika att Farid gråter ifs. Du får uppdatera mig gällande de där planerna med att komma.. Så vi vet om vi ska fira eller inte.

2010-05-31 @ 21:20:02
Postat av: emil

Haha, jag var HELT säker på att vi inte skulle komma på grund av ett hysteriskt roligt sms som jag fick av Jenna, men det kan vi ta sen. Jag är i alla fall inställd på att komma och ska släpa med mig Jenna i håret vid minsta tveksamhet från hennes sida. Och dyker det upp ekonomiska hinder så säljer jag allt jag äger, inklusive min egen kropp, tills pengar inte är ett problem längre.

2010-05-31 @ 21:45:10
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

ÅH VAD GLAD JAG BLIR. Vi måste snacka om midsommar sen också. Och så vitt jag vet gillar Jenna att bli dragen i håret, så det där ska nog inte vara några problem.

2010-06-01 @ 10:13:18
Postat av: robbah

hemma. soft! ny banner, soft!

2010-06-01 @ 15:50:16
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0