face morph

Hej gänget.

Jag har så mycket att göra idag att jag inte vet vart jag ska börja. Det är inte en sån bra känsla. Nästa vecka ska alla mina slutgiltiga arbeten in. När jag har tid berättar jag vad det består av.

Tills det sker kan ni titta på det här. Jag hittade nån sida där man kan ändra sitt utseende till gammal, ung, osv. Alltså. Jag garvade ihjäl mig när jag såg Farid som bebis. Tycker vi bägge är toksöta.


Så där har ni det. Efraimsson-Safaie-barnen. Fan vad gulligt.

Självklart kunde jag inte låta bli att testa mina vänner heller. Här är jag och mina tjejer om femtio år:

Haha, japp. Genom detta lilla experiment avgör jag att Jenna är den snyggaste pensionären. Sen körde jag bara lite allmänt, här är best of (Jonna som afro-caribean är nog min favorit, Jenna blev så jävla söt som bebis och vacker som målning att hon fick bli gullig istället för färgad):

 

Orkar verkligen inte länka. Googla typ st andrew morph face, nåt i den stilen.

PUSS.


Feedback
Postat av: Jonna

HAHA HUR snygg är inte jag??! Hahahah. Afro-jonna. Satan i gatan... nya Lima.

2010-05-07 @ 20:57:02
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Hahaha, LÄTT nya lima :)

2010-05-08 @ 00:17:41
Postat av: jenna

Synd att jag inte såg ut sådär på dagis. Hade varit fett populär bland kidsen. Värsta dockan. Gamling bilderna fick mig att vilja sluta röka... men jag tände en cigg istället. AAAAAANGST!

2010-05-08 @ 12:49:54
Postat av: Cim

Haha, ah jag vet, jag var inte heller sådär söt som unge.

2010-05-08 @ 19:10:29

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0