beneath

Förresten. Köpte ett långt baslinne igen, från H&M. Otroligt fin färg, den växlar typ mellan ljusgrå och ljust lavendel. Kostade typ.. 50 spänn? Tror jag. Måste tipsa om H&M nu förövrigt, sjukt fina grejer från Fashion Against Aids-kollektionen. Provade också en svart, kort byxdress för 80 spänn, sjukt fin om nån vill spana in den. Vad mer.. Massa fina bikinis. Spring och köp. Fortsätter H&M såhär kommer jag lägga hela höstbudgeten på dom.

Just det. Vill ha fler skärp också. Jag är trött på midjegrejen, kan fan inte andas med skiten fastklämmande kring magen. Och bekvämlighet är alltid nummer ett för mig. Så jag drar ner skärpet istället, så det hänger på höften. Känner mig mycket mer avslappnad, alltså blir jag snyggare. Dessutom är det en bättre shape för er andra päronformade därute (som jag, smal upptill, större nedtill). När jag var yngre kunde jag ha komplex för att jag hade små bröst och stor rumpa. TACK alla killar jag dejtat för att ni fick mig att släppa den fixa idén. Fan, det vill jag också prata om ju. Har inte tid. Hörs sen.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0