this is an order, please

Okej. Nu försöker vi med det här igen.

Jag har i princip inga läxor tills nästa vecka. Så nu kräver jag att nån av er ger mig ett uppdrag. Designa en poster, göra ett kollage, inbjudan till fest, vadfansomhelst. Det spelar ingen roll om ni tänker använda det eller inte. Ge mig nånting att göra av kreativ natur. Kom på nåt. Vad vill ni ha? Ge mig riktlinjer och låt mig försöka. Avundsjuk på Elin som får beställningar på tavlor. Ge mig en beställning! Nu. Jag är gratis.

Puss.

Feedback
Postat av: Melina

Älskar din layout!

2010-05-13 @ 22:10:39
URL: http://melinasnotebook.blogg.se/
Postat av: Cim

Tack söta.

2010-05-13 @ 23:39:28
Postat av: emil

Okej, se mig som en produkt som du ska försöka få en massa tjejer intresserade av :P



Jag är snygg och gratis, borde inte vara omöjligt va?

2010-05-14 @ 02:30:41
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Men Emiiiiiil. Det går ju inte. Ska jag designa dig? Haha.

2010-05-14 @ 02:42:15
Postat av: emil

Oh no she di'int. Jag skulle vilja se dig med den attityden sen när dom stora företagen börjar höra av sig med jobb till dig.



"But Microsoooooft! That's impossiböll! Haha, stupid Bill Gates!"



:(

2010-05-14 @ 07:07:58
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: Cim

Men guilt trip master, okej då. Ge mig två bilder på dig, en helkropp och en ansikte. Eller vänta, har en fin ansiktsbild från midsommar tror jag. Skitsamma, skicka två bilder till min mail.

2010-05-14 @ 08:05:57
Postat av: emil

Men gud, jag får prestationsångest. Eller prostataångest, eller vad heter det? Välj nån eller några bilder från min facebook vetja? Jag skulle bara känna mig dum ifall jag skickade nån bild till dig och ba "Här får du Cim, här ser jag nämligen väldigt bra ut".



Men se det som en helt vanlig reklamkampanj bara. Istället för en motorcykel du ska locka äldre herrar att köpa, så är det nu en kille som du ska locka tjejer att älska. Hur lycklig är du nu som får sätta tänderna i ett sånt här roligt projekt?



Vill du ha en deadline också?

2010-05-14 @ 20:19:28
URL: http://emil.blogg.se/
Postat av: jenna

Gör ett kollage av allt som är viktigt för dig.



Sen ska du visa vad kärlek handlar om. Tillvägagångssätt är frivilligt.

Puss

2010-05-14 @ 20:40:02
Postat av: Cim

Åh, Jenna, dig kan man lita på. Jag sätter en deadline på alla tre grejer, Emil, kollage, kärlek - 27:e maj. Så innan jag sticker från SF ska det vara klart. Okej?



Emil, måste ha en högupplöst bild. Ansiktet har jag, men kom igen nu, skicka en helbild. Du kan ju inte vara blyg, det pajar hela din bad boy-image.

2010-05-15 @ 00:19:22

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0