there's so many ways to love you

fort den här veckan är över ska jag:

- Cleana upp designen på bloggen
- Se över mina tider på sommarjobbet
- Packa (!)
- Spendera en hel dag i en park med Lukis och Farid
- Pussa alla mina bästa vänner hej då (och glädjas åt att jag har tre klasser med dom nästa termin)
- Räkna budget för sommaren och hösten
- Göra kreativa saker från hjärtat
- Ha en avskedsfest

Femton veckor har gått. Det känns helt absurt att vi lämnar San Francisco nästa vecka. Hem för ännu en sommar av slit, och så tillbaks på hästen igen. Jag tror fan man måste vara konstruerad på ett visst sätt för att fixa att leva såhär. Igår sa jag till Farid: "Jag längtar tills vi har pengar." Och han sa: "Jag med." Samtidigt så vet jag att när vi väl är stabila kommer se tillbaks på det här med saknad.

Vi får se hur det blir till julen 2010. Har ingen aning om vi kommer åka hem, förmodligen inte. Nästa sommar vill vi bägge stanna i San Francisco, vi ska slita för att få internships bägge två. Allt löser sig i sinom tid. Men jag tycker om att se framåt.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0