suited for you

Alltså jag borde fan bli modeorakel.

Nu kommer crochet-klänningen med storm. Forever 21 var först, sen Topshop och nu Shopnastygal. Riktigt snygg för 62 dollar. Enda problemet är väl att den går sönder så fort du fastnar nånstans. "Unlined" betyder kass kvalité, men vem bryr sig om man kan bli sådär snygg?

Den röda byxdräkten och de gröna shortsen är från Topshop. Byxdressen hade jag matchat med wedges, ett leende och saltvattnat, lockigt hår, shortsen med skyhöga svarta klackar, enkelt linne och stram tofs. Om ni inte har pengar, gör som mig - ge er ut på second-hand-runda i Stockholm (eller vart fan ni nu bor). På riktigt, modet nu är exakt vad min mamma sprang omkring i för tjugo år sen. Dom här grejerna går att hitta billigt.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0