spring show woot!

Det är strålande varmt i SF. Så skönt efter en tids kyla. Tack mamma och pappa för mitt grymma pigment, har suttit ute i tre timmar och fått en rejäl dos färg. Ska vila ett tag och sen börja göra i ordning mig. Ikväll är det slutfesten, Spring Party vid Bentley Showroom några blocks härifrån. Farid kom fyra tillsammans med sin grupp för en riktig client pitch, och hans grejer kommer visas på festen. Jag vet inte om jag kommit med ännu.

Alla som går ADV-linjen har fått speciella kort för att komma in, på framsidan står det "Old Money. New Ideas" vilket är ganska fyndigt. På själva entrékortet står det "You've been approved", haha. Om det är som tidigare år så blir det gratis käk och fri bar. Älskar de här festerna, uppstyrda och härliga. Farid är jättefin i svart skjorta och kavaj. Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig än.

Efter showen drar vi hem, hämtar en jacka, går ut med hunden och sen är det vidare till efterfesten på Ambassador. Ikväll kommer bli en perfekt avslutning på den här terminen. Kameran följer med, i alla fall på första rundan.

Puss!

Shorts: Forever 21 Topp: Urban Outfitters


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0