spiderman!

Bakfull. Perfekt. Plåtning ikväll. Det blir nog bra.

Igår drack vi vin framför Youtube (Ricky Gervais, Fresh Prince, Jim Carrey, den vanliga rundan) innan vi gick ut och firade Kenny en stund. Bra musik, trevligt folk, god öl, men vet inte vad som hände. Blev snortrött efter bara nån timme. Brukar i och för sig bli så när jag varit stressad ett tag och plötsligt slappnar av. Var en kille som tog tag i mig när jag skulle tillbaks till gänget från toaletten, det gillar jag inte. Han sluddrade "oh, you were a sexy one, what's your name, baby" blablabla. Farid är så rolig, han säger alltid att han ska rädda mig i såna situationer, men så ser han det aldrig.

Farid var förövrigt och köpte heliumballonger igår som ska användas till dagens plåtning. Det kommer bli sjukt kul, ska visa er sen. Eeeeeh, nu kommer jag inte på nåt mer att skriva. Snark. Hörs sen. Förresten, rubriken syftar till vad Andrew sa när han såg mina skor. Haha.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

Jag vill också vara brun, snygg och ha ballonger.

2010-05-10 @ 17:40:18
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0