snot

Trött. Illustrerar snor. Den glassiga reklambranschen. Fast imorrn blir det grymt. Cinco de Mayo. Bästa dagen när man är bästis med två mexikaner. Direkt efter klassen (slutar 15) blir det margaritas och skratt. Hoppas att jag kommer ihåg kameran.

Idag har jag sprungit runt i det här. Nu när jag fattat hur lätt det är att köra lager på lager med en långklänning så ser jag helt nya sätt att använda den. Det absolut viktigaste för mig med kläder är att det går att förnya dom genom olika lager. Det är fint, tycker jag. Köpt ny bh har jag gjort också. DET behövdes, kan jag meddela. Farid var på väg att bränna upp mina gamla, som är sådär inburna och noppriga och sköna. Men skitsamma. Nu ska vi sova.

Puss.


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0