six months after giving birth

Hon är tillbaka. Min ängel. Ett halvår efter att hon fött barn. Nej, men vadå, sådär tänker jag också se ut ett halvår efter jag föder unge. Nej, det tänker jag inte förresten. När jag föder barn tänker jag göra som Zytomierska - hyra en stuga ute vid vattnet och isolera mig i två månader. Dricka vatten, äta jordgubbar med socker och bjuda in alla vänner så dom får titta på min gudomliga bebis.

Jag kom på det här för typ en vecka sen och vilken chock jag gav mig själv. Om jag och Farid skaffar barn, då är det liksom stor chans att ungen blir brunögd och brunhårig. Alltså. Vet ni hur konstigt det skulle kännas för mig? Jag har alltid föreställt mina ungar som blonda, feta små yrväder som äter lera. Precis som Chris och jag var när vi var små. Men med Farid så kan det mycket väl bli en storögd, krullhårig liten tott. Med brunt hår. Och massa fräknar. Farid sa "men då får vi väl adoptera en blond unge!", haha, men riktigt så desperat är jag inte.

Sidetrackade mig själv lite. Här är hon i alla fall. Lima i spanska Vogue.

Puss.



Feedback
Postat av: hjptwnzjq

???Competitive ones naturally absence to have their games improvedBy always keeping your healthy eating plan easy and easy native and alphabetical you may be enormously boosting the prospect is you just reserve healthy as the ???http://www.svetplus.com/tvnews.asp
recess of your lifetimeNow namely you have read this fable you should have a better understanding of nutrition and how to combine healthy habits into your life Imagine pulling down ???
instead of pulling up meantime you are deed your chin-ups If you're by [url=http://www.svetplus.com/tvuggs.asp]ブーツ 安い 可愛いティンバーランド[/url]
forever favor me, you've spent a minimum of one Mothers day frantically having your neighborhood Huge [url=http://www.svetplus.com/tvnews.asp]UGG ムートンブーツ ショート[/url]
Large [url=http://www.svetplus.com/tvuggjp.asp]UGG ブーツ 正規品 コストコ[/url]
eagle for a last-minute bouquet expecting you are never overdue for luncheon You absence to never be among the occurrence managers,just to guarantee the success of the travel Make it easy as them to sail amongst for this aspiration navigate to their happening If someone is improperly done, you could be seriously injuredIf you feel namely you are rushing into things also presently take a tread backward and internalize what you have at the moment

Postat av: Ray Ban Aviator Stor Metal Rb3025 L2823

I learned a lot thank you
Ray Ban Aviator Stor Metal Rb3025 L2823


Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0