photo shoot

Hahaha, alltså det här kommer bli så jävla kul.

Fick två lågupplösta bilder av Elise från plåtningen. Kvalitén är extremt dålig och dom är oredigerade, men här får ni ju en idé i alla fall. Kampanjen ska in imorrn, så tror att vi kommer få resten av bilderna senast i slutet på den här veckan. Jag orkar fan inte förklara deras koncept, men taglinen är "leave them satisfied".

Det sjukaste förövrigt, tjejen jag håller i armen på sängbilden - hon var svensk! Helt plötsligt började hon snacka svenska. Hon har släkt ute på Saltarö. Jag satte nästan i halsen, Magnus föräldrar bor ju där ute. Men det vore väl fan om dom var relaterade. Liten värld var det va?

Puss.


Feedback
Postat av: jenna

Hade väntat mig nåt mycket porrigare och värre, kan vara för att jag är skadad men ändå. Bilderna är fina men vore ju nice om man fick veta lite mer ingående vad det handlar om än "leave them satisfied"

2010-05-13 @ 00:54:08

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0