patched + knit + platforms

Hej mys.

Vi har precis kollat klart Grey's Anatomy-finalen - JÄVLAR SÅ BRA - och nu är babe ute med jycken. Vi har också ätit massa jordgubbar och skrattat och träffat på Mindy och Yaz på stan och fått alla papper signade för hemresan. Sitter och surfar runt, självklart har nu shopnastygal fått in den perfekta stickade tröjan. Fast jag hade nog ändå inte betalat 82 dollar för en stickad tröja, känns som att H&M får komma ut med en hälften så dyr version snart. Komiskt att man vill ha stickat på sommaren.

Just det, vi har bokat hotell i New York också. Kommer inte vara ute i Queens den här gången, lägenheten vi hyrde över nyår var inte tillgänglig. Nu bor vi mitt på Manhattan, två minuter från Times Square. Hundar tillåtna, economy room med shared baths. Jag klarar det mesta i sunkighet så länge det finns ett fönster och inga kryp. Sjukt kul med bra läge i alla fall!

Puss, här får ni en perfekt outfit förresten. Allt från shopnasty.



Feedback
Postat av: Jonna

såg ett va greys avsnitten igår!! MÅSTE se de andra NUU! Men har inte tid föfan.



Och ja, snyggt.



Puss

2010-05-22 @ 12:17:17
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: jo

Jag har en exact såndär från monki, tre hundra spänn. De släppte nya till vår kollektionen. Med lite tur finns de nog kvar tills du kommer hem! (de är föressten helt tokigt bra att ha till typ allt och förvänansvärt varma)

2010-05-23 @ 02:48:20
URL: http://juanna.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0