leopard baby

Såg den i skyltfönstret, tappade andan. Omöjligt att gå förbi. Lämnade tillbaks boken jag köpte efter jag läst ut den (älskar return policys i USA), så ser detta som ett byte. Lite osäker fortfarande dock. Gillar inte H&M:s leopardmönster överlag, det ser alltid så billigt ut. Helst ska trycket vara tätare och mörkare. Men jämförde den här skjortan med diverse jumpsuits som hängde i butiken, och den är mycket bättre. Inte perfekt, men för 200 spänn kanske det inte spelar nån roll? Den är i alla fall lätt transparent, och det är min eviga drog.

Drog på mig min etno-kjol från Forever 21 (50 spänn) bara för att prova till, och jag älskar missmatchningen av mönstrena. Det lutar definitivt åt att den får stanna. Vad tycker ni?






Feedback
Postat av: Elin

jorå. stay!

2010-05-19 @ 10:08:27
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0