legs, woman, legs

Alltså. Jag älskar Sofi Fahrman. Hon är den bästa svenska bloggaren. Vilken inspiration. Lever lyxliv i New York för att hon måste göra research till sin nya bok, klär sig som en 20-åring, har en kropp som en 19-åring och är så söt och glad och mysig att jag kommer pussa henne om vi råkar mötas i New York. Långa ben är förevigt min drog när det gäller kvinnor. Det är liksom en sån vinst, långa ben. Den bästa accessoaren. Hur gammal du än blir så finns dom där. Färdiga att vikas fram och alltid sexigare än både bröst och rumpa. Fast det underlättar ju om man har ben, bröst och rumpa. Som Sofi. Hon är elegant som en kvinna och har barnasinnet kvar. När jag läser hennes blogg vill jag aldrig skaffa barn. Jag vill bara flytta till New York och göra gatorna varje natt. Vilken stjärna.


Feedback
Postat av: Jonna

Följer henne varje dag. Allvaligt talat, hur fan får man en sån kropp? Jag dör... !

2010-05-04 @ 09:24:23
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0