late

Klockan är tjugo i fyra på morgonen. Vi sov mellan 21-23, sen gick vi ut med hunden, så tröttheten har inte slagit till än. Vi är så sjuuukt uttråkade också. Men jag glädjer mig åt mellan 26-30 grader i New York under dagarna vi är där. Ändras väderrapporten till regn så gråter jag.

Vi har spelat tjugohundra spel på addictinggames.com, de flesta efterblivna. Men nåt måste vi roa oss med. Skitsamma, nu ska vi sova.

Pussnatt, och ja, jag är precis lika sliten som jag ser ut.


Feedback
Postat av: Nath

Du verkar vara en så jäkla skön person som verkligen är dig själv och står för det. Härligt med sånna människor! Gillar din blogg.

2010-05-24 @ 12:52:52
Postat av: Cim

Tack söta!

2010-05-24 @ 18:00:20

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0