katla

Okej. Nu säger Aftonbladet att Katla kan börja spy galla. Det är en annan vulkan. Jag hoppas verkligen att den väntar en vecka, för vi vill verkligen kunna åka hem till Sverige som planerat.

Däremot vill jag att mina tre vackra tjejkompisar förbereder sig på att Barcelona kanske blir inställt. Jag har det i bakhuvudet. Förbered er då också på att inte få några stålar tillbaks.

Så. Så slipper man bli alltför besviken om Katla vaknar. Var inte Katla den där grisen i Bröderna Lejonhjärta förövrigt? Typiskt Katlor att skapa bekymmer.

Nu är klockan halv elva på kvällen och vi ska TVÄTTA. Suck.

Puss.

Feedback
Postat av: viktor

Den där grisen. Haha. Puss.

2010-05-27 @ 21:57:47

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0