glam

Idag har jag gjort precis ingenting. Så skönt har det varit. Gick ned med Farid till skolan och åt lunch, sen lämnade jag hunden och tog en sväng på stan själv. Gick in på Forever 21 och kom ut 180:- fattigare.

Köpte en tshirt (som jag kommer använda som klänning) och tre nagellack. Är väldigt kär i tshirten. Lite för kär. Typ konkurrens-med-Farid-kär.

I övrigt räknar jag budget. Vill kunna åka ner till Distortion och slå ihop danskarna med Farid. Det finns en kärlekshistoria där som inte haft chans att blomma ut.

Just det! Vänner. Nu är det hög tid att surfa in på Forever21 eller Aldo eller nån annan butik, om ni vill att jag ska köpa med mig nåt hem till Sverige. Hög tid. Skynda, skynda.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

JA! Kärlekshistorien väntar på att skrivas. Kom!



Och snygg tisha!

2010-05-14 @ 09:32:05
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Elin

Distortion jajajajaaaa! Lovestory indeed!

2010-05-14 @ 12:59:01
URL: http://www.elinelin.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0