from sfo to nyo

Förövrigt säger jag "besiktiga" i den här videon. Och det heter väl ändå "besikta"? Eller? Jag börjar på riktigt tappa svenskan. Det är läskigt, och ganska häftigt på samma gång. Tänk att jag lever i ett annat land så länge att jag glömmer ord ur mitt egna språk.

Här är en hej-då-san-francisco-video. Den sista ur denna lägenheten. Det har varit en omtumlande tid.

Puss.


Feedback
Postat av: Eva

Besiktiga heter det, helt korrekt!

2010-05-27 @ 10:28:45
Postat av: emil

Okej, nu skrev jag precis en skitlång kommentar som jag tog bort för du skulle ändå inte ha fattat nånting eftersom man var tvungen att ha sett Solsidan som gick på TV4 förut för att förstå. Men det handlade om hur du uttalade New York typ arton gånger i slutet av videon.



Titta, det blev en rätt lång kommentar ändå, så nödvändigt!



Ingen aning hur det blir med sommarstugan, har fått in en del intresseanmälningar så man vet aldrig. Klart ni ska med i så fall! I annat fall lär man ju kunna styra upp nåt annat lajbans som sagt.

2010-05-27 @ 19:58:57
URL: http://emil.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0