colorful beautiful you

Hej gänget.

Alltså, helvete vad jag saknat att ha lite färg. Jag är ju inte jättebrun, men alldeles tillräckligt för mig. Bara jag får lite färg och sol på mig så blir mitt hår bättre, hyn bättre, alla kläder snyggare och livet allmänt mycket roligare. På riktigt.

Efter att långsamt ha insett att den där grå klänningen från Forever kanske är aaaaningen kort på mig så beställde jag en i samma modell fast annan färg. En storlek större i korall. Och HERREGUD vad fin den var. Den kostar alltså 35 spänn typ. Helt underbar färg, framförallt mot brun hy och blont hår. Så bra att jag nu funderar smått på att beställa den grå i medium också och ge den pyttelilla till Chris. Den har funnits i svart och vitt också, men dom verkar varva i färger på hemsidan. Chris ska tacka gudarna att jag ibland beställer för små grejer, hon kommer få många presenter när jag kommer hem.

Hursomhelst. Älskar den. Kommer ha den kikandes fram under min crochet-klänning eller bara som den är med skyhöga klackar. Love, love. 35 spänn. Kom igen. Tänkte visa er två andra favoritgrejer också, till sommaren, ett enkelt linne från Urban Outfitters, typ 120 spänn. Skuren otroligt fint i ryggen och den sträcker ut sig ännu mer ju mer man bär den. Jag älskar ryggurringningar. Perfekt grå färg och lätt transparent dessutom. Och till sist ett flätat skärp i silver, även det från Forever, typ 50 spänn. Jag älskar fynd. Och jag älskar sommaren.

Puss.

(Ni kan tacka mig för den fantastiska bildkvalitén i kommentarsfältet.)


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0