chris

Hej missar.

Idag är det sjukt stor rolig festival här i SF, men vi har ingen tid att gå på den. Känns trist. Jag måste skriva en POV på 3-5 sidor där jag jämför två olika böcker. Segt. Är jävligt trött på att skriva långa uppsatser, det känns som det hör till gymnasiet. Längtar efter att få vara kreativ, men det blir inget mer sånt den här terminen.

Nu ska vi ut med stackars jycke. Klockan är över tolv. Så här länge brukar han inte få vänta. Ses snart. Jag lämnar er med en bild på min syster, hon är så vacker att jag tappar talförmågan när jag ser henne. Hon är också den personen jag utgår från när jag väljer mina konflikter. Jag måste ha energi kvar till henne, och till min familj. Så fort någon solkar ner det så vänder jag mig om och går. Det senaste året har så mycket skit förstört min familj att jag insett vad som verkligen betyder något, och i princip tänker jag såhär om varje ny människa som kommer in i mitt liv - skulle jag ta hem den här personen? Skulle jag introducera den här personen till min familj? Är den här personen värd att träffa min syster? I många fall är svaret ja, och i många fall är svaret absolut inte. Då är det tack och hej.

Puss, saknar dig så mycket, ska bli så skönt att se dig frisk när jag kommer hem.



Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0