canon eos 500d

Vi har fått låna en Canon Eos 500D av en norsk kompis här i staterna. Den. Är. Grym. Inte bara tar den fantastiska kort (krispighet, färgdjup, snabbhet), den filmar också! Här är lite bilder Farid tog igår. Filmer kommer komma upp så fort jag klippt och trixat lite. Älskar att klippa filmer. Nu funderar vi i alla fall på att köpa en sån här kamera, Farid är tveksam eftersom han är Nikon-bög. Jag är illojal som vanligt och byter märke utan problem. Cirka 8000:- kostar den med standardkit. Alltså, filmkvalitén är så bra att vi utan tvekan skulle kunna spela in egna reklamfilmer med den här kameran. Då är 8 lax ganska billigt.

Veterinären gick bra förövrigt. Lucas fick en pinne uppkörd i arslet och två tabletter nedkörda i halsen. Så det var hans måndag. Han är i alla fall kry som en nötkärna, den lilla grisen. Det är det viktigaste.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

Aske hade en canon som var fruktansvärt, snuskigt bra!! Jag funtar fan också på att byta en dag... en dag då jag är rik! Puss!

2010-05-18 @ 19:48:43
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0