cage / black / light denim

Pics from last night. Jag använde mitt smink från Sephora för första gången, köpte ögonskuggor och eyeliner. Heter det fortfarande så? Ögonpenna? Vet fan inte. Hade typ ingen mascara på mig, för mina ögon kliar så mycket av det, men nu när jag tittar på bilderna ser det ganska mörkt ut ändå.

Vi tog en öl och en shot på Sugar Café innan vi gick ner och dansade i Cellar. Farid var så jäkla trött att det blev en tidig hemgång. Han snarkar fortfarande. Jag ska laga frukost.

Puss.


Feedback
Postat av: robbah

lätt make. Näspenna heter det. fin Cim!

2010-05-16 @ 15:05:30
URL: http://www.myspace.com/huntedhedgehogs
Postat av: Cim

Hahaha. Puss.

2010-05-16 @ 20:35:05

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0