ambient campaign / triumph motorcycles

Så. Värsta lektionen imorrn. 8 ads. Så jag ska försvinna nu igen. Men här har ni en kampanj jag slängde ihop på 48 timmar. Den är för Triumph Motorcycles, målgruppen är aktiva 60-åringar som känner sig yngre. När jag gick in i den här briefen tänkte jag "hur skulle jag få min pappas intresse?". Han fyller 60 i år, och han är väl typ 24 i sin egen hjärna. Så med honom som utgångspunkt är det här vad jag gjorde.

(Förresten, Elin skrek om sängbilderna, haha, TRO mig, jag är också nyfiken. Dom kommer upp så fort jag får dom, lovar.)

Åsikter på vad som händer här nedan mottages varmt. Det var kul att jobba i Photoshop och skriva copy. Har inte gjort det på länge.

Puss.

 

Close-up på leafleten


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0