underneath the stars

En bild säger mer än tusen ord, eller hur? Här har ni. Från den underbara lördagen med Farid, Jenna och Emil.


Lucas var lika fascinerad som vi över hur vackert det var.


Vi kunde sitta och värma oss vid brasan. Mysigt.


Såhär såg det ut från håll. Exakt lika underbart som det ser ut. Vi drack vin och snackade skit.


Beundrade den fantastiska utsikten. Svenska sommarkvällar. Det finns ingenting som svenska sommarkvällar.


Och det finns ingenting som når upp till att ligga nära Farid, vid en sjö, under stjärnorna.


Den här bilden tog Emil precis innan vi somnade. Klockan var tre. Det ser kallt ut, men det var det inte.


Vid halv sju på morgonen vaknade vi, då såg det ut såhär.

Det var vår lördagsnatt. Sämre kan man definitivt ha det. Jag älskar att jag har så spontana vänner, som säger "ja, lätt!" när man föreslår en natt ute i naturen utan tillstymmelse till tält eller sovsäck. Puss på er.

Feedback
Postat av: Jonna

Alltså, MYYYS!! Myspysa på onsdag!! LÄngtar!!

2010-06-29 @ 03:59:08
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Jonna

... jag måste skriva igen. Dessa bilder är de vackraste jag sett på så länge. Bild 1,3,4,6 - herre!! Och 5 är så mkt känsla.

2010-07-08 @ 23:54:29
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0