black white blue barca

Hej hjärtan.

Jag hinner inte säga så mycket, ska iväg och jobba det absolut skönaste arbetspasset man kan jobba på Systemet. 12:20 - 15:20. Dubbelt betalt efter 12, så det är som sex timmars arbete. Sen är man klar efter tre timmar. Yeeees.

Igår jobbade jag till 19:30, hungrig som en gnu tog vi oss till Söder och mötte upp Jenna och elva andra glada tomtar. Vi åt jättegod mat och drack Brooklyn Lager, skrattade så jag fick kramp i ansiktet. Prinsesstårta åt vi också. Mumma. Sjukt mysig kväll, kanske blir det nåt liknande idag.

Här får ni lite bilder från Barca att leva på. Puss!







Feedback
Postat av: Jonna

Haha sista bilden är ju skön. Varför kan inte jag hoppa? och när jag väl hoppar, varför ser jag så dum ut då?



Nu sitter jag på tåget till Stockholm. Ses snart!!



PUSS

2010-06-19 @ 16:20:28
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0