you, i and her

Du sårade mig verkligen djupt där i februari. Det märker jag när jag sätter mig för att skriva om dig. Det tar emot. Jag skriver med hjärtat, och om hon inte vill finns det inget jag kan göra. Hon är lika envis som jag. Men jag finner ro och tröst i att hon likväl vill stanna med dig. Vi vill stanna med dig. För alltid. Även fast orden tar slut där smärtan börjar. Även fast vi inte riktigt är där än, så vill vi stanna hos dig. Om du vill ha oss. Titta, hur vår sommar visar på exakt det som är du och jag, vårt liv tillsammans och de kvällarna vi älskar och de dagarna vi leker bort.

Tack Emil och Alex för bilderna.


Feedback
Postat av: Jonna

Puss min ängel.

2010-07-29 @ 20:49:51
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: emil

Jag har några till från Humlegården, bland annat när du sitter på Farids ansikte. Blir inte mer romantiskt än så.

2010-07-29 @ 22:16:07
URL: http://emil.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0