love for the agency

Jag älskar STA, resebyrån. Dom är alltid så jävla trevliga, dom blåser en inte på pengar, dom går över alla gränser för att hjälpa till. Vi hittade absurt billiga biljetter till USA igår. 3000:- till Chicago med SAS, direktflyg. Det händer liksom inte. Nu visade det sig att dom släpper EN sån biljett per flyg, vilket betyder att jag åker med Lucas den 23:e augusti och Farid kommer dagen efter. Men det är det värt. Den här gången flyger vi in i landet alla tre till priset av en. Helt sjukt.

Vi kommer landa i Chicago för att hälsa på Mindy och Yaz, nån dag senare sticker vi ner till SF, installerar oss i tjejernas lägenhet och ger oss sen ut för att hitta en egen. Jag längtar. Att leta lägenhet är romantiskt, ett ord jag sällan använder. Men det är det.

I övrigt lägger mina vänner fortfarande upp massa kort. Alla nedan är tagna av Jonna, och det är små ögonblick av svensk skärgård, kräftskiva och fibes oh fibes-häng. Puss.






Feedback
Postat av: Kim

hejhej, hur är det? =) kommentera gärna i min blogg, jag skulle bli jätteglad om du ville följa den! :D vi kanske kan skriva ett inlägg om varandras bloggar om du vill? :D ha det så bra!

2010-07-31 @ 14:38:04
URL: http://kimiees.blogg.se/

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0