quick ones

1: Jag måste köpa en del nya sminkgrejer. Synd att jag jobbar tretton timmar imorrn.
2: Vilken underbar dag! Sol i sex timmar på en brygga med Jonna och tjejerna och två små kattungar.
3: Älskar den nya lilla Carlsberg-spotten på tv. För Carlsberg som nu säljs i PET-flaska - bara enkel vit backdrop, en Carlsberg släpps, studsar upp, och runtom krossas tusen isbitar. Så enkelt, så snyggt, så ärligt och så perfekt. Bravo.
4: Jag kör numer på Paolo Robertos teknik och tränar en kvart om dagen. Bara mage, lår och rumpa än så länge.
5: Jag hittade glass i frysen när jag var som mest godissugen. Blev så glad att jag tog ett skutt.
6: Lucas är i Linköping, Farid i Borås. Nu är jag full-time gräsänka tills på onsdag.
7: Igår var första gången jag sjönk ner i sängen och såg på TV en hel kväll. Det slog mig vilket fantastiskt liv jag lever nu. Ett liv där jag tittar på TV en gång under en hel sommar. Det är för mycket sol, vänner, jobb, hund, pojkvän och varma nätter för att bry sig om nåt tv-relaterat överhuvudtaget. Jag är så tacksam för varje minut av det här.

Puss.

Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0