july eleventh and some sun

Hej hjärtan.

Den svenska sommaren är fortsatt fantastisk. Inte bara vädermässigt, men alla kompisar och allt vi hittar på. Oslagbart (förutom av San Francisco) på alla sätt. I förrgår åkte jag till Rålis efter jobbet med Jonna. Vi hade med oss kyld Fresita (sviiiiiiingott!). Filten glömde vi, men alkoholen kom vi ihåg. Sen kom Jenna, Emil, Amie och Viktor dit. Vi hann bli berusade innan vi gick bort mot Kungsholmen längs vattnet, spejade ut Jennas födelsedagsrestaurang, handlade mer alkohol och åkte sen hem.

Emil svettades bort till en liten Emil-pöl på bussen hem, så vi gick och badade i Ösby Träsk. Sjukt skönt var det. Här kommer ett par bilder från dagen, har sjuhundra bilder från igår, dom tar ett litet tag att gå igenom. Fler bilder snart i alla fall. Nu ska jag sola.

Puss.


Feedback
Postat av: Jonna

Puss! Och imorgon är jag leedig. Jag vill bada, bada, bada och sen ska vi ut på kvällen. Och jag tycker ni ska med.

2010-07-11 @ 15:41:12
URL: http://jonnajonna.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0