black jeans/leggings carlings

Nu garvar jag åt löpet på blogg.se:s hemsida - "Kolla när Elin visar steg-för-steg hur man gör om en jeansjacka till en jeansväst!". Fattar man inte hur man ska göra det så kan man lika gärna gå hem och lägga sig. Steg för steg, herregud. Osså tar vi EEENA armen, och sen AAANDRA armen.. Mongon.

Här är leggingsen jag köpte på Carlings i Lkpg. Jag ÄLSKAR dom. Funderar på att köpa de andra färgerna också. Dyra för latt vara leggings, 400 spänn, men fan så värt. Ser precis ut som jeans, bara mycket, mycket skönare. Nu jobb igen. Ikväll Inception med Farid, som ska vara typ århundradets bästa film. Igår var han så jävla fin förresten. Jag sprang till Värmdöbussen, som han haltade fram till för att försöka se till att den inte åkte ("Jag tänkte, vem fan åker ifrån en handikappad?"). När vi kommit på stannade han mig mitt i gången, log och vägrade gå vidare förräns vi kyssts. När vi satt oss halade han upp brie, vindruvor, en baguette och kladdkake-ballerina ur ICA-kassen. Jag pussade på honom hela vägen hem. Det slår mig att Farid gör såna här grejer typ hela tiden. Men jag skriver aldrig om dom. Han får inte tillräckligt med blogg-uppmärksamhet.

Nu, jobb.

Puss!


Feedback

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0