baby there's no one else

Hej.

Jobbade idag. Kände hettan ända in på lagret. Tror det var kring 30 när jag kom ut vid halv fyra. Och jo, man får säga att det är FÖR varmt. Aftonbladet skriver typ "hettan försvinner tyvärr till nästa vecka, nu blir det 20 grader istället". Eh, ja tack. Mycket hellre 20 än 30. Sån är jag. Alex, vår härliga kompis som kommer hit om exakt en vecka, är inte heller fanatisk soldyrkare, så vi kan njuta tillsammans.

Farid åkte till Borås idag. Hastigt och lustigt. Det är helt efterblivet att jag saknar honom varje dag. Varje dag på jobbet saknar jag honom. Trots att det bara var timmar sen vi sågs. Det ska inte vara så efter nästan två år tillsammans. Det är onaturligt att vara nykär. Jag vet det. Men jag kan inte få nog av honom. Han känns som mitt ragg fortfarande, om ni förstår. Han känns som "jävlar, vilken snygg kille" innan "just det, vi är ihop". Han känns helt ny varje dag. Han kallar mig sin "lilla flicka", han kallar mig "uppenbarelse". Ibland tittar han på mig med sån kärlek att jag måste vända bort blicken. Jag vet att hälften av er vill spy nu, men jag måste få ut det här på nåt sätt. Jag förstår inte vår kärlek. Alls. Det finns ingen logik och ändå stämmer allt. Jag saknar honom. Det var väl allt jag skulle säga.

Imorrn ska det bli 30 grader varmt igen. Tack gud att det inte är lika fuktigt som i Barcelona, då hade vi smält bort här i Stockholm. Förmodligen, förhoppningsvis, ska jag träffa Jonna och göra nåt kul involverande vatten i morgon, sen in till stan för Jenna och Viktor. Ska njuta. På måndag jobbar jag 13 timmar.

Puss.

P.S. Förövrigt, Antons terass var GUDOMLIG. Typ 20 kvadratmeter stor. Sol, sol, sol. Och Anton var sån fantastisk värd, kom med mimosas och jordgubbar och den största skålen popcorn jag någonsin sett. Självklart var det bara snygga människor där. Jag önskar jag kunde bjuda tillbaks, men jag har inte mycket annat än ett Ösby Träsk och en illaluktande hund. Så himla fin kväll. Tyvärr, tyvärr glömde vi kameran. Hursom - puss!

trött, osmink, ofix, odusch, brun (!)


Feedback
Postat av: Jonna

Och allt du skriver känner jag så väl. Att vara nykär efter ett år (för dig mer) är så märkligt, men så underbart. Och att flirta och ragga på sin kille.... jag älskart. Jag tror vi är lyckligt lottade.

2010-07-04 @ 11:12:48
URL: http://jonnajonna.tumblr.com
Postat av: Cim

Garanterat. Det är fantastiskt. Tack för idag!

2010-07-04 @ 18:23:10

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0