yesteryear

Haha, det här är mysigt tycker jag. Hittade massa gamla bilder från första tiden på Berghs. Här hade jag precis insett hur fin Farid var och så smått börjat förstå att jag ville ha honom i mitt liv. Här vägde jag också fyra kilo mer än idag, har ingen aning om hur jag ska få tillbaks dom, men ska försöka. Jag hade ungefär samma frisyr som nu, men var mycket blondare. Jag ser så ung ut, haha, det är bara ett år sen.

De här fotona är alltså från hösten 2009, från nåt ställe på Regeringsgatan, Södra Teatern och så Soap.








Feedback
Postat av: pojken

den där sista bilden sparade jag på datorn så fort den kom upp på facebook. jag låg ute i "ghettot" och tittade på den så fort jag fick en sekund över.



som jag minns det var det en av de få gngr under den kvällen som jag inte tittade på dig.



kyss

2010-01-20 @ 03:06:41
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0