that's what it's made of

Det är ju tur att Jenna och jag är bästa vänner, eftersom vi är så produktiva med varann. Verkligen utvecklande människor. Vi har legat och snackat skit och kollat på Paradise Hotel i typ fem timmar, haha. Ätit godis. Druckit julmust. Och nu ska vi spela in en video som vi skickar till Farid.

Neeeeeeeeeeedå.

Haha. Nu ska vi kolla på sista Paradise Hotel. Det danska är fett kul också, mycket mer sex och intriger. Jenna har redan inträtt min säng nakenfisad, så nu måste jag också skala av mig och ta plats. Lexus ligger emellan oss. Mysigt med en hund, en stor hund på det. Mer att älska liksom. Vi skiter i utgången imorrn, tar den på söndag då alla fjantar är hemma och allt roligt krogfolk är ute och super. Den som känner sig manad kan få hänga på, här är våra kriterier:

- Cynisk
- Gillar korv
- Rökare (så jag slipper gå ut med Jenna när hon desperat vill ha cancer)
- Duktig på att dansa
- Helst känna någon på Berns, så vi kan gå före kön och spela tuffa

Soap och Berns vill jag till. Nej, vem vill blogga när paradiset väntar? Nu skiter vi i det här. Godnatt.

Puss.


Feedback
Postat av: pojken

klart ni ska speeeeela in en viideeooooo till miiiiig.

2010-01-13 @ 02:29:39
URL: http://littlebeard.tumblr.com
Postat av: pojken

och babe ... vaffan, på emils blogg ... vaddå halvful? :D fulsnygg hade varit så mycket bättre ordval.

2010-01-13 @ 02:41:28
URL: http://littlebeard.tumblr.com

Comment:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0